051 272 100 info@digrazia.si
20.8.2019 smo zaključili analizo trga na področju avtomobilizma, t.i. umetnost na štirih kolesih, kot smo zapisali v intervjuju z dr. Kiki Klimt. Celotna ideja bo predstavljena na spletni strani www.design-car.info (v izdelavi), prav tako bomo aktivni tudi na Facebook strani design-car

Do takrat bomo delovali interno in za vsa vprašanja smo dosegljivi na emailu: art@digrazia.si .

Za nami je deset let raziskav na avtomobilskem področju, nekaj tisoč analiziranih voznikov na osnovi njihove izobrazbe, statusnega simbola, vizije in praktičnosti. Obiskovali smo številne avtomobilske sejme, se srečevali z navdušenci Pininfarina SpA (Carrozzeria Pininfarina, italijansko podjetje za oblikovanje avtomobilov), do navdušencev Lešnikovih mojstrovin. Raziskavo smo speljali s pomočjo zaupanja vrednih ljudi na različnih položajih družbenega razreda in prišli do zanimivih ugotovitev.

Prepričani smo, da lahko z našimi raziskavami nedvomno potrdimo, da je izbira dizajna, znamke in prav tako barve avtomobila velik odraz človeka samega. Tako kot izbira umetnin, hišnih ljubljenčkov itd. Skratka, hote ali nehote, z avtomobilom sporočamo svoj značaj v družbi.

Avto je kot naša vizitka, ki o nas pove več kot si mislimo. Z napačno izbiro avtomobila lahko sporočamo napačno sporočilo družbi in si tako lahko naredimo veliko poslovno ali zasebno škodo. Lahko pa trgu sporočamo pravilne signale, ki nas bodo pripeljali do boljšega položaja tako v zasebnem kot v poslovnem svetu. Kar pa je najbolj pomembno je, da lahko ob pravilni izbiri avtomobila prihranimo veliko denarja.

Povod za raziskavo trga na področju dizajna avtomobilov je bilo iskanje nevtralnega mnenja za nakup avtomobila za lobiranje v tujini. Ugotovili smo, da je bila najslabša izbira za nakup trgovec avtomobilov in sicer le iz enega segmenta avtomobilske znamke, ki se žal ni spoznal na dizajn in estetiko.

Zato vam sedaj lahko na osnovi naših analiz pomagamo pri odločitvah in si tako pridobite nevtralno drugo mnenje. Zelo dobro smo preučili segmente, kdaj se odločiti za starejši ali novejši model avtomobila v določenih panogah, moški in ženski avto na poslovnem področju, kdaj se odločiti za facelift, kdaj je bolje počakati na novejšo izvedbo, kdaj se odločiti za karavana in katere prednosti ali slabosti nam poleg užitka lahko ponudi cabriolet ali terensko vozilo. Kar pa je poleg izbire dizajna izrednega pomena, je tudi barva avtomobila.

DRUGO MNENJE si lahko v roku 48 ur pridobite na osnovi vprašalnika, ki ga interno izpolnimo in iz katerega bomo lahko precizno izbirali vaš avto. Z našimi raziskavami boste lahko prihranili in pridobili vam in na trgu željeni učinek. Pri sodelovanju se tudi zavezujemo, da osebnih podatkov ne bomo posredovali nikomur brez vašega izrecnega dovoljenja.

Zagotavljamo vam, da analiza ne bo nikoli sponzorirana iz strani določenih avtomobilskih znamk, zato avtomobilov direktno ne bomo prodajali, niti vas ne bomo priporočali trgovcem, saj podatke varujemo v skladu z zakonodajo. Naše svetovanje temelji na etičnem kodeksu in le na osnovi raziskave trga. Zato bomo priporočali le avtomobile, ki se sovpadajo z vašo osebnostjo in življenjskim slogom.

Lep pozdrav,
Facebook

S klikom na »Sprejemam« ali z nadaljnjo uporabo spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov ter drugih podobnih tehnologij za izboljšanje uporabniške izkušnje. Več informacij.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close